티스토리 뷰

카테고리 없음

away Don't away. walk walk

나이지리아 우크라이나 2019. 5. 21. 18:29

away Don't away. walk walk


가지마 가지마.
Why why why
Don't walk away don't walk away.
왜 왜 왜
내 니가 품으로 왔으면 나는 좋겠어.
There you are in a darkend room.
I need you here in my arms.
And you're all alone looking out of the window.
꼭니가숨쉬는공기처럼.
어두워진 방안에 당신이 서 있네요
breathing. Just like you're air the
혼자 창밖을 보면서
나는 니가 나를 원하고 있다는걸 느끼고 싶어.
Yourheartiscoldandlostwilltolove.
Oh I want to feel you need me.
당신의 마음은 너무 차갑고 사랑을 할 의지를 잃었어.
죽고 내가 내게로 달려와 있잖아.
Like a broken arrow.
Run to me coz I'm dying.
부러진 화살처럼.
내가 미치기 전에.
Here I stand in the shadow.
BeforeIstartgoingcrazy.
내가 여기 그림자에 서 있잖아.
내 품으로 와.
Come to me can't you see that?
my arms Into baby.
내게와줘요내가보이지않나요?
너는 계단을 뛰어 갑자기 근데 내려가지.
Nobody wants to be lonely.
And suddenly you're flying down the stairs.
싶지 아무도 않아. 외로워지고
그래서 나를 니 수 있어. 찾을 마음은
Nobody wants to cry.
Soyourheartcanfindme.
아무도 울고 싶지 않아.
그건 사라나데야
My body is longing to hold you.
It's a saranade.
? 몸은 내 너를 원하고 잡기를
내 목소리가 들려? 내 노래를 듣는거야?
So bad it hurts inside.
Can you hear voice do you hear my song?
주지. 마음속에 내 상처를
오 왜 왜 왜~ 왜
Time is precious and it's slipping away.
oh Why why why~ why
시간은 소중하고 빨리빨리 지나가구 있어.
근데 왜 왜 왜 내가 너를 사랑하게 놔두지 않는거야?
AndI'vebeenwaitingforyouallofmylife.
you? me you don't love So why let why why
글구 난 너를 위해 여태까지 기다렸어.
아무도외로워지고싶지않아.
Nobody wants to be lonely.

댓글
공지사항
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
Total
Today
Yesterday
링크
TAG
more
«   2024/03   »
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
글 보관함